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Marketing Convention - “With sights towards a commercial future” 
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Under the motto "with sights towards a commercial future" last June, the marketing convention there was made in the Hotel Camino Real Sumiya, in Jiutepec, Morelos. 
With the intention of achieving constant communication and commercial synergy with the principal distributors, Bosch showed the new scale of products, as well as the strategies of market to continue leading the market of self-propelling refreshments.

With the previous thing to support the commercial operation in the system items of generators of energy (take-off, alternators, batteries, bands), brakes, injection to diesel and gasoline, spark plugs, filters, wiper blades, electronics and comfort and diagnosis equipment.

The convention prosecutes as intention to have an approximation with the executives of the distributors' net, in order to identify their needs and requirements, at the time that the persons in charge of Bosch's different areas give to know the actions that have decided to tackle in terms of work to reach major levels of participation and invoicing.

With this trends of the market will be identified, having a sure base of development and growth, guaranteeing the image and the presence of the Bosch in the segments and niches that the company considers to be their principal products.
El objetivo principal fue dar a conocer a los clientes los proyectos que en materia de productos, comunicación, promoción y acciones especiales ha trazado Bosch para este 2009; estas acciones están englobadas en el concepto ¨Motores del Éxito¨, propuesto por el Director de la División Automotriz Delfim Calixto.

Como una acción más dinámica; las presentacíones se hicieron a través de 6 estaciones:

1) Bujías y filtros.

2) Fuel injection y plumas limpiaparabrisas.

3) Sistema eléctrico y confort.

4) Frenos.

5) Conceptos BCS, BDS, BDC y proyecto FAS.

6) Comunicación y capacitación.

En cada una de ellas se dieron a conocer los lanzamientos de productos para el 2009, los materiales de comunicación de cada línea (catálogos, trípticos, etc.), promociones, así como la información técnica comercial, tendencias y ventajas de los mismos; esta dinámica favoreció la interacción entre los jefes de producto y los clientes facilitando la comprensión y retroalimentación para cada tema.
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